[UBK users] Alaplap csere

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Ápr. 7., V, 20:57:11 CEST

> Sziasztok!
>
> Elromlott az alaplapom, kicseréltem Gigabyte 970A-DSP3 -ra.
>
> Az UBK-kat nem telepítettem újra, az egyik Mint-et igen.
>
> Az UBK1 alatt minden rendben, UBK2 alatt csak USB3 van, az USB2-őket
> nem látja. (A két Mint ugyanezt csinálja). Az UBK-kat nem telepítettem
> újra, az egyik Mint-et igen.
>
> Szeretném UBK2 alatt is használni.
> Mit lehetne tenni?
>
> Köszönettel:
> 		eferi
Várni a megoldásra.

Azért az már kapásból nem rossz, hogy UBK1 alatt jó.
Az is örömteli, hogy az UBK2-nél alapból nem jobb e tekintetben a
nagyrabecsült UBUNTU származék, a Mint.
Ha megoldjuk, akkor máris jobb lesz az UBK2, mint a Mint.

Én a kernelre gyanakszom, mert UBK2 már jóval újabb verzió van, mint
UBK1 alatt. UBK1 -> 4.4.52, UBK2 -> 4.19.20
A Mint alatt milyen verzió van? (uname -r)

Esetleg abban tudnál segíteni, ha ezt a Mint közösségnek is
felpanaszolnád ezt az USB problémád, ők azért jócskán többen vannak
mint, mi.
Ha megoldják, az jó lesz nekünk is, mert egyszerűbb lesz nekünk átvenni
a majdani megoldásukat, mint nekünk kitalálni a gyógyszert.

Dolgozzanak ők is!
;-)