[UBK users] UBK3 pppoe

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2018. Sze. 24., H, 10:34:41 CEST

2018. 09.  24, hétfő keltezéssel 09.08-kor ! Annonymous ezt írta:
> Hát valóban nem kapcsolódik a hálózathoz a pppoe-start. Pedig a
> pppoe-setup-ban mindent úgy állítottam mint UBK1-en.

Rajta vagyunk a problémán, Imre is meg én is.

Mindkettőnknek DiGi kábelnetünk van, ami DSL, a routerek tudják a
dolgukat. Kiiktatva a routert próbálkozunk, csak ne kellene állandóan
dugdosni a net kábelt a ruterbe, vagy a masinába, ez kicsit
kényelmetlen.

Arra jöttem rá, hogy ez a rp-pppoe csomag lassan teljesen felejtős, a
régi rendszerekhez készült.
A ppp csomag szállítaná az rp-pppoe.so függvénytár plugint, amit a
networkmanager nem talál és amivel az ADSL kapcsolat létrejönne.
Az rp-pppoe által szállított rp-pppoe.so a networkmanager-nek nem jó.

UBK1/64 alatt nekem részlegesen megy, ott még van ppp csomag által
szállított rp-pppoe.so. UBK2 és UBK3 alatt nincs benne most még!

A TLS hitelesített oldalak nekem nem mennek még.Pingelni tudom őket
közvetlen DSL kapcsolattal, amit az nm-appplet segítségével alakítottam
ki, gyönyörűen válaszolnak
Az ubk.hu, github, google oldalak mennek, a többi, ami tls -t használna
nem akar valamiért. Talán a networkmanager öregebb volta miatt? Szóval
nyomozni kell.
 Imrének megy állítólag, de majd leelenőrzi biztosan, de neki meg ehhez
vinyót is kell cserélgetnie.

A még nem kiadott UBK3 teszt telepítményemen a most újragyártott ppp
csomaggal, melyben már van rp-pppoe.so, már nekem megy minden szépen
router nélkül is, minden oldal, semmi gond.

UBK2 alatt a hasonló módon legyártott ppp csomaggal nem akaródzik még
valamiért egyáltalán, de lehet, hogy Imrének elindul, vagy valamire
rájön.

Köszönöm az észrevételeid!
Valóban fontos...