[UBK users] Szeptemberi UBK3

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2018. Sze. 5., Sze, 16:27:46 CEST

> Gyors teszt
>
> Calamares online és offline is működik. A különböző lapok közti oda-vissza navigálásnál elszáll. Folyamatos beállítás esetén nem. A telepített rendszerre továbbra sem állítja be a telepítéskor megadott qwerty magyar beállítást.
>
> A telepítés végén a Calamaresben Újraindítás most előtt ott a dollár jel :). Talán a fejlesztőknek kéne szólni, hogy azt szedjék ki :)
>
> Samba működik.
>
> Synaptic működik.

> [...]

Észre sem vettem, hogy valaki kitett egy újabb teszt isót.
Előrébb vagy a tesztben, mint én!

Én még a libreoffice nélüli saját isómmal tesztelgetten, telepítettem
vele a 8 Gigás cél pendrájvra offline módban, és sikerrel. Ez örömmel
töltött el.

Zavart az calamaresnél az UBK2 (RIA) felirat az unaloműzőben, még
tisztázni kellene, hogy mi legyen a leendő kiadás gúnyneve/álneve. Az
UBK3 -ra történő javítás nyilvánvalóan kell, de a nickname -ben szavazni
kellene és jó ötletek. Bár ez lenne e legkisebb előbukkanó hiba!

Én a KDE -t nem teszteltem, nem menne fel a cél teszt eszközömre,
köszönöm a tesztedet!

Amiket nézegettem:
A MATE teljesen jónak tűnik, a Firefox és a krusader is.
Az LXDE tesztem (még live módban) az lxpanel javítandónak bizonyult, már
megejtettem, elvileg jó a tárolóban is.
Az LXQT teszt is elsőre jónak tűnik, de egy kis kézi beállítási utómunka
kell a rendes használatba vételhez.
A LUMINA sajna nem megy, elindul ugyan, de visszadob az sddm-be.
Az ENLIGHTENMENT szépen megy, de ott is elkélne még egy alapossabb
vizsgálódás.
A FLUXBOX és ICEWM is megyen.

Amiket nem néztem:

Gondolom az apróbb ablakkezelők is mennek, amiket szinte senki sem
használ (windowmaker, dwm, jwm, i3, awsesome, fvwm, satöbbi.) Egyébként
a jwm már elég jó!

A GNOME egy nagyobb falat, valahova fel kellne tenni tesztelni, a
CINNAMON szintén hasonló.

Ezután jönnek a játékok, fejlesztői, internetes, multimédiás, satöbbi
alkalmazások aprólékosabb átnézései és az előbukkanó hibák kijavítgatásai.

Ezután az újabb UHU release isó kiadása és nagydobra verése!