[UBK users] Vivaldi [ UHU-Linux UBK2 main ]

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2018. Nov. 10., Szo, 09:50:23 CET

2018. 11. 10. 8:33 keltezéssel, toccata írta:
> Sziasztok!
>

> Jelenleg az UBK2-vel barátkozom és szeretném kér(dez)ni, hogy Vivaldi
> uhusítást nem tervezitek? Nekem hiányzik.
>

> Köszönet.
>

> toccata

Nekem nem hiányzik a Vivaldi, zárt forráskódú, csak kész, a fejlesztők
által gyártott deb, vagy rpm érhető el belőle.

Nem csinálok belőle csomagot, ez is olyan, mint az opera.

Le kell tölteni valamelyik készet és kicsomagolni valahova, ha hiányzik
és ott futtatni, ahova kicsomagoltad. Kövesd a Vivaldi honlapja szerinti
utasításokat.

Ajánlom a /usr/local mappát, vagy a /opt -ot. Ezek egyikét sem
használjuk, a felhasználó cuccai számára szabad.

Én letöltöttem a deb csomagot, kicsomagoltam a
/home/attila/bonto/vivaldi mappába.

A /home/attila/bonto/vivaldi/ mappában lett egy usr, egy opt és egy etc
mappa.

Az usr/bin mappában csak egy szimlink van a /opt/vivaldi fájlra. Van itt
még a usr/share mappa, melyben van applications/vivaldi-stable.desktop
nevű az asztalkezelőknek szánt menü fájl,doksi, pár beállító és menü
fájlocska van

Az opt mappába belépve, és kiadva a ,/vivaldi parancsit, elindult.

Szerintem csomagold ki a gyökérre az egészet, menni fog. Előtte nem árt,
ha máshova csomagoltatod ki, hogy megszabadulhass tőle, ha nem tetszik,
mert nem fogod tudni, hogy mit kell kitörölnöd a gyökér fájlrendszerből.