[UBK users] Semmi sem változott

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2018. Nov. 6., K, 15:44:37 CET

2018. 11. 06. 12:18 keltezéssel, Szines írta:
> Frissítettem a telepített teszt UBK3-t. A frissítés gond nélkül
> zajlott le, habár sok frissíteni való volt. Sajnos nem tapasztalok
> javulást a legutolsó levelemben említettek esetében - KDE
> billentyűkombinációk - Alt-Tab és Alt-F2 nem működnek, Libreoffice kde
> modullal elszáll, HP nyomtatókezelő grafikus felülete és wine nem
> indulnak.
>
> Köszönöm Attila tesztjeid. Így legalább biztos, hogy nem csak nálam
> jelentkeznek a KDE és HP hibái.

Nem egyszerű a régi telepítmény frissítése, mert lehet (sőt biztos),
hogy a mostani ftp tárolóban sok csomag verziószáma kisebb, mint a
telepítményen, holott az az igazi, ami az ftp -n van, mert az a többi
csomaggal összefésült!

Tehát amit a synaptic, nem lát frissíthetőnek, az lehet, hogy elavult.

Egy biztonságosabb "frissítés" most csak úgy képzelhető el, hogy minden
feltelepített csomagot újra kell telepíttetni, ami frissíthető
frissíteni, ami nem telepíthető újra, azt meg az ftp -ről történő
csomagverzióra kényszeríteni. Én így tettem, de még így sem biztos, hogy
valóban egy új telepítménynek megfelelő állapotot mutatja a
telepítményem, mivel sok régi beállítás nem változott, ami lehet, hogy
az "újaknál" már teljesen más.

Nincs még kiadva az UBK3, ezért biztonságos teszt csak új telepítéssel
oldható meg, ha az új isó elérhető lesz.

A KDE gondok is biztos megoldódnak, a HP és wine is. Kis türelem.

Azért tájékozódásnak ez is jó, ami most elérhető, külön köszönöm a
teszteidet!

Ketten teszteljük most, de majd más is fogja, ha lesz telepítménye, ami
isó függő. Imre most csinált egyet, a grub háttérkép az én
telepítményemen jó, szép kék.