[UBK users] UBK2

toccata toccata at euromail.hu
2018. Nov. 5., H, 17:06:59 CET

Sziasztok!

Feltettem a laptopomra (HP650)az UBK2-t, rendben van.

Ismerkedésünk során tapasztalom, hogy elég gyakran "megakad" valamelyik
alkalmazás. Ilyenkor az egeret tudom ozgatni, ám a kattintásoknak semmi
hatása. Aztán úgy 1-2 perc eltelte után az elakadás megszűnik, és miden
megy tovább, a következő "megakadásig", ami pár perc után ismét jelentkezik.

Feltettem az Operát, Ottert, Thunderbird-öt, minden gond nélkül.

Aztán gondoltam, frissítem a rendszert, kezdve dpkg-vel. Ám ezenközben
ismét "megakadt/lefagyott" a rendszer, de úgy, hogy jó 10 percnyi
várakozás után se tudtam semmit csinálni, mint hardveresen kikapcsolni a
gépet.

Most nekifutottam ismét, erre a Synaptic panaszkodik, hogy a dpkg-t
manuálisn kell helyre tennem, ám ez se megy.

Lásd a mellékelt képernyőfotót:

Most, hogyan tovább?