[UBK users] Kérdés.

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2018. Már. 14., Sze, 07:46:29 CET

Egyelőre teszt ISO van. ftp://ftp.ubk.hu/iso/UBK2-test/

Lehet, hogy csak a 64 bites fog megmaradni, de ez még vita tárgya. Még
farigcsáljuk az alkotóelemeket, nagyobb változás már remélem nem lesz benne.

A listára érkezett UBK2 frissítési üzenetekből láthatod a folyamatot,
meg a github committokból. A githubra most írtam pár napja issue halmazt
a rendberakandó csomagokról (
https://github.com/uhulinux/ub-ubk2/issues) , melyeket a teszt
telepítményemen  fedeztem fel, ezek is azért szépen fogyogatnak, hacsak
újabbak nem kerülnek napvilágra.

A mihamarabbi release isó érdekében jó lenne, ha egyre többen tesztelnénk.

Jó lenne neki 4 Gb memória, de azért a 2 -vel is menni fog, sőt 1,5 -el
el kell döcögnie.

Kétmagos procihoz lettek a binárisok létrehozva a C fordítóval, ez a
minimum 2 mag ma már követelmény.

Csak a calamares lett megtartva telepítőnek, amivel tetszőleges deskop
is telepíthető hálózati módban, anélkül csak az lesz a telepítményen,
amit a live rendszeren látsz, azaz MATE.