[UBK users] UBK3-teszt

Szines en at szinesuvegek.tk
2018. Jún. 20., Sze, 08:13:25 CEST

Lelkesen futottam neki a tesztelésnek, de sajnos elakadtam.

1. - Az úgynevezett 2 GB-os USB-m hajszálnyival kisebb mint az UBK3-as iso. :( 1,87 GB valósan az USB-m és 1,91 GiB az UBK3-as iso.
2. - más úton próbálva elindítani sajnos elakadok. Az UBK2-es gond nélkül elindul, a 3-as pedig megakad. A kernel betöltése után a képernyő felbontását nem ismeri fel és úgy néz ki, mintha leválasztaná a lemezeket és ezért nem találja meg az indítandó rendszert. Erre tippelek, ugyanis az behelyezett USB és a kártyaolvasó kontrollfényei teljesen kikapcsolnak. Csatolok két képet - az egyik az UBK2 indítása, a másik az UBK3 fennakadása.