[UBK users] Új UBK3 teszt

attila attus at enterpriseforever.com
2018. Júl. 30., H, 13:06:17 CEST

Mon, 30 Jul 2018 05:52:47 +0000 (UTC) -n
Szines <en at szinesuvegek.tk> írta:

> Synaptic elszáll. Azaz röpkén megjelenik, de azzal már el is tűnt.

Köszönöm a tesztet!

Tudunk róla. https://github.com/uhulinux/ub-ubk3/issues

Rajta vagyunk, a synaptic hiba nyomozásakor derült ki a valgrind
hiba, melynek megoldása már kézenfekvő, a synaptic elszállás okának
kiderítése egy keményebb dió, van egy próba telepítményem is ezért.
Más, amit én teszteltem, az mind jónak tűnik, a KDE -t nem vizslattam.
Biztosan lesz még a véglegesnek mondhatóig újabb isó, melyet tesztelni
lehet.
Ha bármi újabb hibát észlesz, azt írd le nyugodtan, hogy tudjunk róla.