[UBK users] fagyás

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2018. Jan. 15., H, 11:33:45 CET

> Üdv!
>
> Mostanra nagyjából belaktam UHU-t  , minden megvan amiket használok.
> Viszont azt vettem észre, ha huzamosabb ideig  ( kb. 1-2 óra) terhelve van
> például filmet  nézek, vagy  megy a letöltés mellette avidemux kódol , vagy
> csak zenét hallgatok youtube-n és közben nyitva van  több lap office-n , akkor
> csonttá fagy.   Emiatt élesben  még nem tudom használni .  Mindegy MPlayer ,
> vagy Vlc megy  videólejátszás közben.
>
> 64 bit   500 GB ssd    3,8 GB ram
> 4x IntelPentium  CPU N3530  2,16 GHz
Ezzel nem tudunk mit kezdeni, semmi kapaszkodó.

Nálam, ha 1-2 napig megy szünet nélkül egy forrásból történő fordítás
(pl. chromium), akkor a hálózat szűnik meg, egy levelem sem tudom
letölteni, újra kell indítanom a hálózati kapcsolatot a mate applettel.
A github sokszor akkor sem pingelhető meg, de más, például youtube igen.
Hülyére reklámozott diginet.

Szerintem, de csak tipp, a több szálon futó alkalmazások
összegabalyodnak, ezért tanácsolom, hogy ne terheld le túlságosan a
masinádat, bármilyen jónak is néz ki.
Ezt alátámasztandó tapasztaltuk, hogy egyes C források sok szálon
fordítva hibába ütköznek, mert az egyik processzor még nem végzett azzal
a feladattal, aminek az eredményét egy másik processzor már feladatát
elvégezvén igényelné. Van olyan, amit csakis 1 processzormagot
engedélyezve lehet elvégeztetni.

Más disztró, például suse, vagy windóz, vagy buntu esetén nincs fagyás
naphosszat üzemeltetve az operációs rendszert, videókat nézve és közben
más nagy erőforrás igényű alkalmazásokat is futtatva?

Minden "nagy" disztró rengeteg hibajelzést kap, a windózról nem is
beszélve. Nézz csak rá a gentoo, arch, debian, fedora, ubuntu
bugtrackerekre.
A hibajelzések nagy része eredménytelenül zárul.