[UBK users] chroot

Sebestyén Csaba sebi01 at kapulan.hu
2018. Jan. 13., Szo, 22:00:05 CET

Üdv!

Átmásoltam UHU-t  sda1 -ről  sda13  partícióra , nem tudom így jó-e a módszer.
Live alatt becsatoltam a szükséges könyvtárakat , átírtam az fstab-t , kellett
egy új lemezkép újra telepítettem a kernelt , mondván majd megcsinál mindent.
dpkg -i kernel_4.4.52.........  l
grub-install /dev/sda
lefutott hiba nélkül majd
Indul mind a kettő minden rendben , vagy lehet elég lett volna mkinitrd
parancs ?