[UBK users] users digest, 8 kötet, 24 szám

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2018. Jan. 12., P, 10:50:50 CET

> -----------------------------------
> Legközelebb igyekszem pontosabb lenni, de sokat ne várj tőlem én csak mezei
> felhasználó vagyok.:)
> 64 bit-s
> Nem másoltam, hanem az lehetett a probléma, hogy telepítés  után  a i386 is
> szerepel a forráslistán. Ezt nem tudva kijelöltem a KDE csomagokat
> telepítésre , már akkor jelentkeztek függőségi problémák , leveleztünk  is
> róla, lehet maradt több ilyen félbemaradt csomag . Újra kéne telepítenem az
> egészet ?
>
>   Telepítés után így nézett ki
> [...]
Az kell nekünk, sok mezei felhasználó! Elvégre nekie van szánva az ubk1
disztró!

:-)

Nem kell újratelepítened, de a synapticban 64 bites rendszeren csak a 64
bites tároló legyen életben, szedd ki előlük a pipát!
Elegendő ezután a kde meta csomag újratelepítése.
Átnézegeted úgyis az egész kde cuccot, ha valami nem megy, úgyis írsz.

Ez egy hiba, melyet ki kell majd javítanunk szerintem, mert különben a
synaptic is felsorolja teljesen feleslegesen  64 bites rendszeren a i386
-os csomagokat is.
Ez az debian alapú rendszereből lett örökölve, mert a synaptic az
debian-ból ered, ott vegyesen vannak a 32 bites és 64 bites csomagok is
felsorolva, nálunk a 32 bitesek akkor sem futnak, ha erőszakkal fel is
lennének varázsolva a rendszerre. A mienk tiszta 64 bites rendszer, nem
vegyes, a 32 bitesek életképtelenek.