[UBK users] users digest, 8 kötet, 18 szám

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2018. Jan. 10., Sze, 14:28:22 CET

> Nekem nem gond:)
> Csak szoktam volt beszélgetni, segíteni  a még nálam is kevesebbet tudóknak.
> Egyébként úgy oldja meg a grub visszaállítását , hogy elindítja a lemezen lévő
> rendszert, a felhasználó bejelentkezik a megszokott ablakkezelőjébe , a
> vezérlőközpontjában (YaST)  pár gombnyomás  és újratelepíti a grub-t. Vagy
> elég egyetlen parancs   sudo grub2-install  /dev/sda
>
> Üdv Csaba
Ez egy új csomag kreálását igényelné, ez csak a telepítő isón kellene,
hogy jelen legyen és szintén haladóbb ismereteket követelne meg.
Legalább tudatni kellne, hogy ez az új kreálmány csakis erre szolgál.
Ha többen lennénk több tudással, akkor lehetne egy ilyet is csinálni,
egyelőre én nem csinálok.
Szerintem más sem fog egy darabagig, majd, ha leszünk legalább 20 -an,
akik ügyködnek az ubk diszrtibek jobbá tételén.
Elég feledat most nekünk, keveseknek a leendő új ubk2 összekalapálása.