[UBK users] Gnome

toccata toccata at euromail.hu
2018. Feb. 24., Szo, 22:30:52 CET

> Akkor csomagold ki a letöltött cuccost!
>
> https://ask.fedoraproject.org/en/question/90156/where-are-gnome-extensions-stored-24gnome/

Korábban is azt kérdeztem, hova csomagoljam ki. Most a linken szereplő
leírások alapján terminálban rootként kicsomagoltam a
/usr/share/gnome-shell/extensions/freon at gnome-shell-extension.gcampax.github.com/
mappába.
A jogosultságai megegyeznek a többi ott lévőével.
Ám a web nem jeleníti meg, csak többi, már korábban is ott lévőket.
Hogyan tudom elindítani?