[UBK users] Gnome

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2018. Feb. 24., Szo, 21:24:46 CET

> Hanem?

Szerintem nem a kapcsolóra kattintottál, mert a linket le lehet
töltetni, de minek?

Ha a tolókapcsolót eltolod, előjön egy kérdő ablak, hogy telepíted? Ha
az igen gombra kattintasz, akkor "magától" települ és használhatod.
A leendő ubk2/64 próbatelepítményemen csináltam először.

Most próbáltam ki az ubk1 telepítményen, most raktam fel a kedvedért a
gnome-core csomagot és beléptem itt életemben először a gnome-classic
munkamenetbe és simán feltelepült a hőmérős kiegészítés a leírt módon.