[UBK users] UBK1 + KDE

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2018. Feb. 24., Szo, 17:07:49 CET

A frissítetlen ubk1 telepítményemen a mate-panel_1.18.6-1 memóriája áll
mint a cövek már egy órája 77,1 Mb -on.

Ellenben a bratyómnál a mostani legfrissebb a 4 Gb memóriát nekem 10 óra
alatt felzabálta, semmit nem lehetett elindítani, figyelmeztető ablak
jött, hogy nincs memória!

Az épp nyitva volt mate-terminálban adtam ki a mate-panel --replace
parancsot, hogy egyáltalán el tudjak indítani valami mást.

Ez az új mate-panel hibája egyértelműen.