[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK2 main ]

rezso at ubk.hu rezso at ubk.hu
2018. Feb. 12., H, 16:24:30 CET

cegui-dev 0.8.7-1.1 (i386)
Crazy Eddie's GUI System-v0.8 - fejlesztői fájlok

cegui 0.8.7-1.1 (i386)
Crazy Eddie's GUI System-v0.8

mygui-dev 3.2.2-1.1 (i386)
MYGUI - fejlesztői fájlok

mygui 3.2.2-1.1 (i386)
Játék felület fejlesztő

ogre-dev 1.9.0-1.1 (i386)
OGRE - fejlesztői fájlok

ogre 1.9.0-1.1 (i386)
scene-orientált, rugalmas 3D C++ motor

opendungeons 0.7.1-1.2 (i386)
Stratégiai játék a DUNGEON KEEPER nyomán

openmw 0.43.0-1.2 (i386)
A "Morrowind" szerepjáték nyílt megvalósítása
 https://wiki.openmw.org/index.php?title=Getting_Data_Files_for_Linux_Install
 A beszerzett iso képmást fel kell csatolni rootként (mount -o loop csatolásihely)
 A felcsatolt helyet kell megadni a játék telepítő tündérnek, mely első induláskor automatikusan indul.

stuntrally-tracks 2.6-1.1 (i386)
stuntrally alappályák

stuntrally 2.6-1.1 (i386)
Akrobata autóverseny

cegui-dev 0.8.7-1.1 (amd64)
Crazy Eddie's GUI System-v0.8 - fejlesztői fájlok

cegui 0.8.7-1.1 (amd64)
Crazy Eddie's GUI System-v0.8

mygui-dev 3.2.2-1.1 (amd64)
MYGUI - fejlesztői fájlok

mygui 3.2.2-1.1 (amd64)
Játék felület fejlesztő

ogre-dev 1.9.0-1.1 (amd64)
OGRE - fejlesztői fájlok

ogre 1.9.0-1.1 (amd64)
scene-orientált, rugalmas 3D C++ motor

opendungeons 0.7.1-1.2 (amd64)
Stratégiai játék a DUNGEON KEEPER nyomán

openmw 0.43.0-1.1 (amd64)

stuntrally-tracks 2.6-1.3 (amd64)
stuntrally alappályák

stuntrally 2.6-1.3 (amd64)