[UBK users] HP Margó gondok

! Annonymous rdszemet at freemail.hu
2018. Feb. 11., V, 20:13:24 CET

-------- Eredeti levél --------

Feladó: peritus <peritus at freemail.hu>
Dátum: 2018 február 11 14:42:03
Tárgy: Re: [UBK users] HP Margó gondok
Címzett: users at lists.ubk.hu

Szia!

> Van aki átlátja a nyomtató kezelést, nekem UBK1 Mate fut HP
> nyomtatóval, de sajnos sehol sem stimmelnek a margók.

Ez érdekes, volt már szívás a HP driverekkel de ilyen nem.

> Már a .ppd fájlba is belenyúltam de ez még közel sem korrekt megoldás.

Nem kell piszkálnia ppd fájlt.
Először is milyen nyomtató (lézer v. tintasugaras) és hogyan helyezted
üzembe, milyen csatlakozású? Pl usb

> Pl.úgy tűnik az AdobeReader a nyomtatandó területet a PaperDimension
> értékei alapján határozza meg, utána a ImegeableArea-t hozzá állítva
> kaptam "korrekt" eredményt.

Az AdobeReader minden beavatkozás nélkül korrekten nyomtat akkor is ha
más nem annyira.

Elmondom, hogy a lézer nyomtatómat (LaserJet M1132 MFP) milyen
procedúrával lehet üzembe helyezni:

Első csatlakozáskor a HPLIP felfedezi, hogy van itt egy nyomtató ami
zárt forrású plugin-t kér a korrekt működéshez és felajánlja a
telepítést amit meg kell csinálni.
Ha nem így van akkor teminálban indítani kell a hp-plugin címűt és
megtenni ugyanezt.
Utána bekapcsolt nyomtatóval indítani a hp-setup programot és telepíteni
vele a nyomtatót.
Ezután böngészőben: localhost:631 indítani a cups-t, manage printer,
és beállítani a nyomtatót server default-ra.
Innentől korrekten müxik, de a tálcán lévő HPLIP Status Service nevűt el
kell felejteni, legalábbis nálam és ez már régen így van mert azt a
"nagy" disztrókhoz szabták.

Üdv.