[UBK users] Telepítés

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2018. Feb. 11., V, 18:09:18 CET

> Az lenne a kérdésem hogy hogyan lehet úgy telepíteni az UBK1-et, mert
> amikor befejezte a  telepítést a gép, és újraindulás után csak egy
> fekete kijelző egy villogó kurzor fogad.
> A régi UHU 1.2 Office, UHU 2.1 rc2-es és az UHU 2.2 Nerd telepítés
> ennél egyszerűbb volt.

Ez csak akkor fordulhat elő, ha nincs rendszerbetöltő telepítve, amit
neked kell kijelölnöd a telepítéskor, hogy hova legyen.

Egyszerűen a kiírt isóról indítod a gépet, ami vagy dvd -n, vagy
pendrájvon lehet.
Az elindult live rendszen rákattintasz a calamares_offline ikonra, a
telepítési cél eszközt lepartícionálod vele kedved szerint, majd
telepítesz vele. Ne feledd el helyesen kijelölni a rendszerbetöltő
helyét! Ha ez nem jó, a telepítő a telepítés végén hibát jelezt, ha
netán azt az eszközt jelölöd ki erre, amin az isó van.
Ha kész, akkor újraindítod a gépet a telepítményről. Eddig engem soha
nem fogadott fekete kijelző egy villogó kurzorral, csak akkor, ha
véletlenül nem telepedett a rendszerbetöltő, a BIOS nem talál indítható
rendszert a bootolásra kijelölt eszközön.