[UBK users] UHU Netbook Edition

László H. hegedus.laszlo.2 at gmail.com
2018. Dec. 19., Sze, 20:23:51 CET

Valami ilyesfajta grafikai háttérre gondoltam, de talán így jobban nézne ki.
Nekem egy Minix M1200-ás Netbook-om van amin jelenleg az UHU UBK2-es
rendszere elég könnyedén futkos rajta.

Az akkori Karmic-on kívül a Lubuntu 16.04, de még a Xubuntu 18.04 és a Mint
19 Xfce verziója is belefagy ebbe a gépbe.

A Minix gép belső felépítése: Intel Atom 1,5 GHz es (virtuálisan 4 magos)
processzor, Adata 2 GB DDR2 RAM, Seagate Momentus 160 GB merevlemez,
rendszer: UHU UBK2 Linux.

2018. dec. 19., Sze 19:46 dátummal Kiss Attila <attus at enterpriseforever.com>