[UBK users] Új UBK3 teszt

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2018. Aug. 2., Cs, 16:57:13 CEST

> Pár apróbb észrevétel:
>
> - a Firefoxhoz alapértelmezetten hozzáadnám a magyar szótárat is, és ezt tenném alapértelmezettnek, nem az angolt.
> - a Firefox, vagy nem tudom mi, létrehoz a kedvencek közé egy Firefox indítót. A csatolt képen látható míly módon. Ez UBK2-n is hasonlóan alakult.
> - a Gimp alapértelmezett témájaként a Sötét téma van beállítva és nem a rendszer témája.
> [...]
Hú, de jó, hogy tesztelgeted és köszönet minden észrevételért!

Ezek szerint sikerült feltelepítened, ez már valami. Érdekelne, hogy ezt
hogyan és miképp tetted, mert a KDE telepítése live módból nem
lehetséges, mert a teszt isón csak MATE van, te meg KDE képernyőképeket
csatoltál.

A synaptic, mint tudjuk még nem működik. Reméljük, hogy mielébb ki lesz
javítva, vagy megjavul egy módosított glibc -vel történő teljes
rendszerkészlet újrafordítás után készülő isónál.

A calamares netinstall, volt az, vagy a live install után egy apt-get
install kde?
Ha a netinstall volt, akkor ezt még csak te tesztelted, és ezek szerint
eredményes volt.
Ha meg a live install, akkor az volt eredményes, és ezek szerint a
calamares működik.

A KDE, firefox hibái ehhez képest szépséghibák, de Rezsőnek ezek az
észrevételek biztosan fontosak és tesz a kijavításukért majd valamit, ha
tud. A KDE és firefox ugyanis az ő terepe.
A nyomtató és Samba javítgatása csak későbbre tolódhat.