[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 main ]

László Hegedűs hegedus.laszlo.2 at gmail.com
2017. Sze. 10., V, 20:50:19 CEST

Nos nem rég vettem egy Western Digital Caviar Blue 160 GB-os SATA2-es
merevlemezt, (1 év 6 hónapos használaton kívül volt) amire megpróbáltam az
UHU Linux 3 Mate verzióját, valamint a "konkurencia" blackPanther 16.2-est
telepíteni, de minden esetben csak ez jött össze.
Tény ami tény tényleg régi "vasat" használok, de az új vas amit ezen
rendszereket szeretném telepíteni az egy Asus H61M-C, Intel Pentium Dual
Core G20250-as processzor, 2 x 1 GB DDR3 Kingmax memória, és egy Akyga
Basic 450-es ATX táp.
Az új Ubuntu 16.04 és Linux Mint 18 nem lett a szívem csücske, mert baromi
sok hibát, fagyást, és a meglévő "alkalmazások" működésképtelenségét
észleltem benne, Ez alól kivétel a Debian 9, de azt még nem tudom hogy kell
telepíteni. Ezért az új gépemet erre a két rendszerre, külön külön 160
GB-os WD merevlemezekre. és egy 500 GB-os Samsung adattár egységre
terveztem be.
Mivel ezek a rendszerek különálló meghajtón lesznek, így csak az egyik
rendszer fog élesben menni, míg a másik "pihenni" fog míg tönkre nem megy a
rendszermeghajtó, vagy vírust nem kapok... (volt rá példa)

Ti mit gondoltok hogy a jelenlegi gépem miért utasítja el eme két jó
rendszert, miközben egy régi s478-as gép elsőre képes volt az UHU Mate
verziót és még a bP 16-ot is fogadni?