[UBK users] users digest, 4 kötet, 5 szám

! Annonymous rdszemet at freemail.hu
2017. Sze. 10., V, 19:22:24 CEST

Üdv!
A nm-applet kuka nem működik.
Én az rp-pppoe-t használom.

-------- Eredeti levél --------

Feladó: users-request at lists.ubk.hu
Dátum: 2017 szeptember 8 08:18:13
Tárgy: users digest, 4 kötet, 5 szám
Címzett: users at lists.ubk.hu

Message: 2
Date: Fri, 8 Sep 2017 06:18:07 +0000
From: Kiss Attila <attus at enterpriseforever.com>
To: users at lists.ubk.hu
Subject: Re: [UBK users] mobilnet és $display

Újabb próba és ez elkeserít!

UHU-3 alatt is vacak az egész, ha felfrissítem a legújabb ubk 3-as
tárolóban található dolgokra.

MATE alatt aktiválom a hálózatot, akkor megváltozik a hostname egy
netacc-gpn-valamilyenipcím.pool.telenor.hu -ra, és egyből nem lehet
semmilyen új grafikus alkalmazást megnyitni!

Minden újracsatlakozáskor más a valamilyenipcím! Ennek az új hostname
-nek nincs display!

Gondoltam, a hálózat aktiválása után ki és belépek.

A lightdm -ből újra belépve már minden működik, a grafikus ablakban
beírt hostname parancsra a telenor által előállított hostname virít és
nem localhost.localdomain.

Durva megoldásnak talán jó, de kényelmetlen.

Nincs valakinek valamilyen jobb ötlete?

> Nyomoztam, a hostname váltás lehet a felelős szerintem, ami más, ha
> van hálózat, és más, ha nincs.
>
> Hogyan lehetne ezen túllépni?
>
> Háló nélkül:
>
> attila at localhost:~$ hostname

> [...]