[UBK users] UBK1 mate és nvidia

aranyp at mailbox.hu aranyp at mailbox.hu
2017. Május. 17., Sze, 19:34:54 CEST

> 2017. 05. 17, szerda keltezéssel 19.12-kor aranyp at mailbox.hu ezt írta: 2017-05-16 21:55 időpontban attus at enterpriseforever.com ezt írta:
>
> 2017. május 16. 21:46, aranyp at mailbox.hu írta: 2
>
> Ja csak nem tudom mit telepítsek... már túl régóta használom az
> UHU-t pl. egy ubuntutól kibkészülnék :) a régebbi rendszert nem
> tudnám már vissza varázsolni a frissítések nem mennek, na meg a
> foltozgatások... Arról nem beszélve, hogy már nem tudtam tovább
> "modernizálni".
>
> Na még mepróbáltam a KDE-t is, amúgy terminálablakból indítva a
> [...]

 Nem KDE-s probléma az összes eszt csinálja; Úgy tűnik nem is
 hardveres inkompatibilitás. Odáig eljutottam, hogy ha kiadom az "xhost
 +" parancsot akkor meg-meg nyílnak a programok, de mondjuk böngészőt
 tovább használni nagyon korlátozottan lehet. Ez rendkívül nehezíti a
 megoldás keresését...
 Itt valami a nm-applet okozta hiba van, ssh x11 környékén. És fogalmam
 sincs az egész működéséről.

 Valaki tudna segíteni abban, hogy tudnék a netre csatlakozni, mondjuk
 az rp-pppoe segítségével, mert ahogy eddig használtam az nem működik,
 valami kellhet még neki, vagy le kell tiltani valamit, vagy fogalmam
 sincs.

 A régebbi UHU-kkal meg az a baj, hogy nem nagyon lehet frissítni,
 mindig valami hiba van, szenved azzal is a rosseb.

 A hiba csak telepítés után jelentkezik, avagy Live módban is?

Már Live módban is ugyan az...

Links:
------