[UBK users] UBK1 mate és nvidia

aranyp at mailbox.hu aranyp at mailbox.hu
2017. Május. 17., Sze, 19:12:07 CEST

> Ilyeneket akkor ír a KDE, ha nem megy a kde alapszolgáltatása.
>
> Hogy melyik UHU-t, az a géped korától függ.
> Új gépre (3 évnél nem régebbi) a RIA, régebbire az ubk-uhu3 valamelyike, 6 évnél régebbire egy ubk uhu 2.2

 Nem KDE-s probléma az összes eszt csinálja; Úgy tűnik nem is hardveres
inkompatibilitás. Odáig eljutottam, hogy ha kiadom az "xhost +"
parancsot akkor meg-meg nyílnak a programok, de mondjuk böngészőt tovább
használni nagyon korlátozottan lehet. Ez rendkívül nehezíti a megoldás
keresését...
Itt valami a nm-applet okozta hiba van, ssh x11 környékén. És fogalmam
sincs az egész működéséről.

Valaki tudna segíteni abban, hogy tudnék a netre csatlakozni, mondjuk az
rp-pppoe segítségével, mert ahogy eddig használtam az nem működik,
valami kellhet még neki, vagy le kell tiltani valamit, vagy fogalmam
sincs.

A régebbi UHU-kkal meg az a baj, hogy nem nagyon lehet frissítni, mindig
valami hiba van, szenved azzal is a rosseb.

Links:
------