[UBK users] UBK1 mate és nvidia

aranyp at mailbox.hu aranyp at mailbox.hu
2017. Május. 16., K, 21:45:22 CEST

> Szia!

> Mit ne mondjak, érdekes. Nálam is történtek már X akta ügyek de ilyen
> még nem.
> Én hardver hibára, vagy hardver összeférhetetlenségre gyanakszom.

> Igen. :)
>
> Így nincs más hátra mint egy full újratelepítés, és az a legtöbb
> gondra választ ad.
>
> Üdv.

Ja csak nem tudom mit telepítsek... már túl régóta használom az UHU-t
pl. egy ubuntutól kibkészülnék :) a régebbi rendszert nem tudnám már
vissza varázsolni a frissítések nem mennek, na meg a foltozgatások...
Arról nem beszélve, hogy már nem tudtam tovább "modernizálni".

Na még mepróbáltam a KDE-t is, amúgy terminálablakból indítva a progika
ilyeneket ír ki:

~$ firefox

No protocol specified
Error: cannot open display: :0

~$ synaptic

"synaptic" indítását kezdeményezte. A program csak rendszergazdai
jogosultsággal indítható el, ehhez azonban további információ szükséges.
Azonosítás mint "root"
Jelszó:
No protocol specified

(synaptic:1692): Gtk-WARNING **: cannot open display: :0

~$ libreoffice

No protocol specified
Failed to open display
No protocol specified
No protocol specified
No protocol specified
No protocol specified
^C

Ja, meg ScanDisk (majdnem) telepítésekor futottam bele: --synaptic
szerint:

"E: /var/cache/apt/archives/progsreiserfs_0.3.0.5-2.1_i386.uhu: trying
to overwrite '/usr/share/man/man8/mkfs.reiserfs.8', which is also in
package reiserfsprogs 3.6.25-1.1"

Na, szerintem elég volt belőlem!

Links:
------