[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 user/attus ]

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Már. 29., Sze, 07:27:53 CEST

> Én jó ideig nem fogok tudni érdemben hozzászólni, mert nem értek több
> dolgot, és mintha köztetek sem lenne egyetértés ezekben.
> Pl.:
> - mi a baj a multilib gcc-vel?
> - mi a baj a /lib64, /usr/lib64 jelenlétével (azon kívül, hogy az
>    uhubuild depends fázisa ott még nem keres, de ez könnyen orvosolható)
A lib64 jelenléte nem fhs, habár már újabban bele lett talán véve.
MInden nagyobb disztró igyekszik elkerülni, legfeljebb csak szimlink
szinten léteznek a lib64 mappák. Az ubuild-depends -be könnyen
belevehető, de a dpkg adabázis lekérdezés már ott nem keres, ebben maga
a dpkg a hunyó, a dpkg -ba is bele kellne rondítani ehhez.
> - miért a 1.0.9.1-es apt van „betervezve”, ha amúgy 1.0.10.2-es van?
Nekem az apt még a távoli jövő, a verziója egyáltalán nem érdekel, cska
működjön.
> - hogyan keresheti a dpkg az adatbázisát az /usr/var/lib/dpkg/status
>    alatt?
Miért, ott keresi?
> Szóval ez nekem egyáltalán nem kerek.

Nekem sem.