[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 main ]

László Hegedűs hegedus.laszlo.2 at gmail.com
2017. Már. 26., V, 19:27:54 CEST

Nézzük csak.
A "készülékemben" tényleg ott lehet a hiba, elvégre már 7 éve működik ugyan
az az Asus P5KPL-AM EPU alaplap ugyan azzal a 2 x 1 GB Kingmax memóriával,
és ugyan azzal a régi 7 éves Intel Pentium Dual Core E5400 2,7 GHz-es
processzorral.
Na igen Ez idő alatt lecseréltem 4 merevlemezt (Seagate, WD, Samsiung,
Maxtor), 3 optikai meghajtót
 (LG Samsung, LG), 2 db ATX táp (Codegen és Chicoiny Hipro), de ezt még
tetézi 2 szünetmentes táp cseréje is...
Ez a 7 éves régiség két kalóz XP-t (XP Blade Edition, és XP forever Sajnos
az OEM kiadások nem települtek fel rá), és nagyon sok Linux Rendszert UHU
1.2, UHU, 2.1 rc2, UHU 2.2, Ubuntu 9.10, Ubuntu 10.04 Magyarubi 10.07, Kiwi
10.04, Mint 9 Gnome2, Mint 13 Xfce, és Mint 17 Mate, és a blackPanther
16.1.2 - Ez is csodával működött, mert időközönként le is fagyott) is
futtatott.
Live módban a KDE-s UHU elfut, de feltelepülés után egyből csak a sötétség
fogadott, akárcsak az UHU 3 LTS esetében.

Valamiért a gépem nem képes feldolgozni az újabb UHU Linux rendszereit.

Valószínű hogy ennyi...