[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 main ]

László Hegedűs hegedus.laszlo.2 at gmail.com
2017. Már. 21., K, 17:32:13 CET

Nos én aztán nagyon "kedvelem" a KDE fejlesztőket, és hogy biztosra menjek
3 kölönféle merevlemezre 3 különféle Linux rendszert telepítettem.
Az első a KDE alapú Linux Mint 18 - Tény ami tény nagyon jó rendszernek
hozták össze, de ez nem az én világom...
A második a blackPanther 16.1.2 - Jól néz ki meg minden, és jól is működne,
ha lenne rajta egy rendes webböngésző, mert ami rajta van az a fagyhalállal
egyenlő, vagyis állandóan lefagy ha a böngésző mellet megnyitok bármit...
A harmadik, no ez a kedvencem az UHU KDE verziója..... (a nagy semmi
közepén egy kurzor), ehhez viszonyítva az Xfce verzió valami csodálatosan
jó rendszer volt. Hogy lehetne ezt a semmi közepén képernyőt megjavítani?