[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 main ]

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Már. 20., H, 15:37:22 CET

> Mi a fenének nyúltál bele? A kdoctools csak a buildhez kell, ezért
> nincs dev csomagja. Szóval erre lesz egy revert.

Azért, mert a kio beleépítette magába futási függőségnek is.

Én ragaszkodom a krusader-hez, a k3b -hez, ellenben nem tűrök meg a
telepítményemen fejlesztői fejléceket.
De, ha tudsz jobb megoldást, örömmel veszem. Talán a kio -ba lehetne
belenyúlni akkor és doksi nélkül megcsinálni?

attila at localhost:/usr/src/UHUBUILD/UB-UBK1/ub-ubk1$ apt-cache depends
kio | grep kdoctools
   Függ ettől: kdoctools
attila at localhost:/usr/src/UHUBUILD/UB-UBK1/ub-ubk1$ apt-cache rdepends kio
kio
Reverse Depends:
   calamares
   yakuake
   user-manager
   tellico
   systemsettings
   syndication
   spectacle
   skanlite
   sddm-kcm
   powerdevil
   plasma-workspace
   plasma-nm
   plasma-mediacenter
   plasma-integration
   plasma-framework
   plasma-desktop
   pimcommon
   pim-data-exporter
   okular
   messagelib
   mbox-importer
   marble
   marble-apps
   mailcommon
   libktorrent
   libksieve
   libkpmcore
   libkomparediff2
   libkgapi
   libkdepim
   libkcddb
   libgravatar
   kxmlrpcclient
   kwin
   ktorrent
   ktnef
   ktexteditor
   ksystemlog
   ksysguard
   krusader
   krunner
   kross
   krita
   kpimtextedit
   kparts
   kpartitionmanager
   korganizer
   kontactinterface
   kontact
   konsole
   konqueror
   kompare
   knotifyconfig
   knewstuff
   kmenuedit
   kmailtransport
   kmail
   kmail-account-wizard
   kldap
   kjots
   kipi-plugins
   kio-extras
   kio-dev
   kinit
   kinfocenter
   kimap
   kidentitymanagement
   khtml
   khotkeys
   khelpcenter
   kdiff3
   kdesignerplugin
   kdeplasma-addons
   kdepim-runtime
   kdepim-apps-libs
   kdepim-addons
   kdelibs4support
   kdelibs4support-dev
   kdegraphics-thumbnailers
   kdeclarative
   kde-gtk-config
   kde-cli-tools
   kcalutils
   kcalcore
   kate
   kalarmcal
   kaffeine
   kaddressbook
   kactivitymanagerd
   kactivities
   k9copy
   k3b
   incidenceeditor
   gwenview
   filelight
   ffmpegthumbs
   eventviews
   dragon
   dolphin
   dolphin-plugins
   digikam
   calligra
   calendarsupport
   calamares
   bluedevil
   baloo
   baloo-widgets
   ark
   akregator
   akonadiconsole
   akonadi
   akonadi-search
   akonadi-mime
   akonadi-import-wizard
   akonadi-contacts
   akonadi-calendar
   akonadi-calendar-tools
attila at localhost:/usr/src/UHUBUILD/UB-UBK1/ub-ubk1$