[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux 3 main ]

László Hegedűs hegedus.laszlo.2 at gmail.com
2017. Már. 13., H, 16:11:49 CET

Ilyen gondom nem nagyon van, mert egyszerűen kiveszem a kártyát és egy
kártyaolvasóval egyszerűen csak átraktam a gépre. Ámbár nálam a Mint 17 az
ami nem tudta értelmezni a Hundai fényképezőgépet.
Ebben az évben lejár a Mint 13 Xfce és azt cserélem UHU 3 Xfce kiadásra,
amit egy Notebookra fogok telepíteni.