[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 user/attus ]

László Hegedűs hegedus.laszlo.2 at gmail.com
2017. Már. 9., Cs, 11:57:23 CET

Hmm. Sajnos nem vagyok ennyire profi eme téren, de egy próbát azért
megér ezen a 755-ös gépen. De azért előveszem a szekrényből az “új“
1155-ös Asus H61M-C alaplapot és a Pentium Dual Core G2020-as
processzort amiket évek óta ki nem bontottam, mert egy jó tápot
kerestem hozzá. Azzal is megpróbálom az UHU 3-at.