[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 user/attus ]

László Hegedűs hegedus.laszlo.2 at gmail.com
2017. Már. 8., Sze, 23:47:25 CET

Az általam használt Intel Pentium Dual Core E5400 2,7 GHz-es
processzor rendelkezik az MMX, SSE, SSE2 SSE3, SSSE3 stb utasítás
készletekkel, de akkor mi lehet még a hiba. Mert talán a 7 év működés
alatt lehet hogy “kiöregedhetett“ az egész hardver. Mert egyedül csak
az alaplap, a processzor és a 2 x 1 GB memória nem voltak cserélve.