[UBK users] kmail

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 24., K, 21:07:57 CET

> Ilyen esetekre jó lenne egy irc csatorna, bár akkor meg nem marad nyoma
> semminek.
>
> Alakul a dolog, már sikerült létrehoznom egy fiókot. Kell hozzá a
> pim-data-exporter csomag is. (legalábbis ezután sikerült) Először
> többszöri nekifutásra sem ment, kell neki egy teljes reset:
> akonadictl stop
> ezután én módszeresen kiírtottam minden akonadi és kmail nevű dolgot a
> home-ból.
> kijelenkeztem, majd indítottam a kmail-t. ezután már sikerült.
>
> Most épp a leveleket nem küldi el:
> [...]
Nekem meg sikerült elindítani az impoirtálót, ez a cyrus-sasl2-sql
csomag feltelepítése után indult el. A thunderbird -ből importált
jelszavakat, fiókokat, de a nyomát nem igen látom a kmail felületén.
Próbaképp írtam a gmail fiókból az enterpriseforever -be, de még nem
látom eredményét, igaz, közben a net megszakadt, kiléptem a plasma-ból,
átléptem a mate -ba, újraindítottam a netet, most még vacakolok.

A sasl2 a build-dependsként kellett az újabb csomagokba, de nem volt
feltelepítve, ezért próbálkoztam.
Valamelyikbe be kell majd venni ezeket a nem felrántódókat, tiszta
python érzés kerülget.