[UBK users] kmail

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 24., K, 13:05:59 CET

> Sajnos nem.
> Én eredetileg mysql-el csináltam meg, akkor is ugyanez volt a hiba.
> Azóta több helyen is olvastam hogy az akonadi már nem támoatja a
> sqlite-ot, de nem peddzegettem mert láthatóan nem az okozza a gondot.

Pedig nekem elindult már a kmail, csak az account-wizard nem indul és az
import wizard.
Az aconadi-t elkészítettem a postgresql -el is, azzal is elindult, de
még nem az igazi.
Alapértelmezetten compile opciók nélkül mysql -t csinálna, he lenne.
A build-depends -be be kell venni a mysgl-dev és a mysql-server -t is,
mert a cmake a mysqld binárist keresi, ez meg a server csomagban van.
Nem is értem, miért nem húzza fel a mysql-dev a server csomagot? Talán
bele kéne venni a mysql-dev/depends fájlba.
Viszont azt még mindig nem tudom, hogy milyen runtime függőségei vannak
ennek, mert a mysql-nél biztosan kell majd a qt5 -ös és a server.
Szóval nem feladni, mert alakul!

Egyelőre felrakom csak extrarelease növelten, a valamennyire már
elindulót az ftp-re, agithubra az ubét, ez még közel sem végleges!

A próbáknál a ~/.config alól előbb ki kell irtani az akonadi mappát, a
kmail2rc, az emailidentitles fájlokat.