[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 main ]

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 24., K, 08:39:48 CET

Beugrott az agyamba, hogy az otter-browser is így pofázik,
leellenőriztem és valóban, rögtön az első sor terminálkimenetében benne van.
Írják is, hogy ez az ERROR valójában csak warning, ezt megerősíti az is,
hogy az otter vígan működik a fent idézett üzenete ellenére.
Továbbá a qt5 -ös browserek a nouveau meghajtóval stabilan összeomlanak,
most nvidia.ko -t használva már működnek. A nouveau típusú összeomlásnál
nettúrásaim során kiderült, hogy többszál hiány a gond, a qt5 meg
többszálas. A mesa nouveau többszálasítására még biztos várni kell, de a
qt5 biztos nem fog több szál tekintetében visszalépni.

Logikusan továbbgondolva a kmail is ezt a sort csak szolgai módon
jelezheti, valójában nem ez okozhatja az összeomlását, hanem valami más,
esetleg olyan, amiért nem is kajabál.

> A dev repóba csinálok egy 5.8.0-s qt-t, abban elvileg jó lesz minden.

Reméljük, hogy több javulást hoz, mint újabb bugot.

;-)

> No ez nem magunkfajta usereknek való...

Talán olvassa majd nálunk okosabb is...