[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 main ]

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 23., H, 17:19:48 CET

> Nálam működnek. Mondjuk a Systemsettings/Multimedia alatt a csúszka
> halott, de a Systemsettings/notifications alatt ha bepipálom pl a
> bejelentkezés/kijelentkezés hangokat, akkor szépen zenél.
Kösz, így tényleg zenélget és csipog.
A csúszka meg mindig visszaugrik, amit nem értek.

Nézegetem a nekem újabbakat.
A krita megy, de nem tudom használni, mert egyrész angol, másrészt meg
nekem túl bonyolult, örültem, hogy ki tudtam lépni belőle.

A kmail még mindig az akonadi hiányára panaszkodik. Csak azért másolom
ide a terminálba nyomott írkálmányainak a végét, mert lehet, hogy
valamelyikőtöknek eszébe jut valami okosság.

org.kde.pim.akonadicore: Failed SpecialCollectionsRequestJob::slotResult
"Cannot connect to the Akonadi service. (Unable to obtain agent type ''.)"
org.kde.pim.mailcommon: "The Email program encountered a fatal error and
will terminate now.\nThe error was:\nUnable to obtain agent type ''."
org.kde.pim.akonadicore: Failed to request resource "" : "Cannot connect
to the Akonadi service. (Unable to obtain agent type ''.)"
*** KMail got signal 11 (Exiting)
Szegmentálási hiba (core készült)