[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 main ]

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com

Mon, 23 Jan 2017 00:31:01 +0100 -n

> pimcommon
> libksieve
> libgravatar
> kdepim-apps-libs
> akonadi-notes
> messagelib
> mailcommon
> kmail
>
> A kmbox megszivatott, a mailcommon-dev és a mailimporter nem kell neki
> a fordításhoz, viszont emiatt feloldhatatlan keresztfüggések lettek.
> A kmailhez ezek talán jók lesznek: kmail-account-wizard
> mbox-importer

> [...]

Köszönöm!

Az akonadi-calendart opcionális függőségét innen szedtem:
https://github.com/KDE/plasma-workspace/blob/fb30ea87e68407515f9be246426dc27ac2630934/dataengines/calendar/CMakeLists.txt

ebben van egy ilyen rész:
if(Akonadi_FOUND)
32	    target_link_libraries(
33	        plasma_engine_calendar
34	        akonadi-calendar

Ebből gondoltam hogy tudja használni. Azt nem tudom mire. Talán ha
felveszek egy eseményt képes mutatni a naptárban? Csak találgatok.

A kdepim addons-ból a libkgapi a google naptár szinkronizációhoz kell,
a többi része nekem sem mond semmit.