[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 main ]

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2017. Jan. 22., V, 22:59:47 CET

Sun, 22 Jan 2017 22:03:16 +0100 -n
Páder Rezső <rezso at ubk.hu> írta:

> [...]
> kmime
> kontactinterface
> kpimtextedit
> ktnef
> libgravatar
> libkdepim
> libkleo
> libksieve
> mailcommon
> messagelib
> pimcommon
>
> A kompare és a ksystemlog is külön app, a kompare igényli a
> libkomparediff2-t.
>
> Ezek pedig úgy tűnik, a kdepim-addonshoz kellenek:

az akonadiconsole-nak is kell, meg böngészve a kde githubját úgy látom
hogy használná opcionálisan a plasma-workspace is. (Gondolom a naptár
plasmoidhoz)
> akonadi-notes
a messagelib-nek is kell.
> calendarsupport
> eventviews
> grantlee
kell a kmail-hez is, pontosabban ezeknek kell:
kdepim-apps-libs, kpimtextedit, messagelib, pimcommon, és a
kdepimaddons.
> grantleetheme
kdepim-apps-libs, messagelib és kdepim-addons függőség
> incidenceeditor
> libkgapi

> Ezeket még nem derítettem ki:
>
> akonadi-calendar-tools
Ez opcionális,
> akonadiconsole
Hibakereséshez jön jól, nem függősége semminek.
> akonadi-import-wizard
Ez árva, már hibakeresés közben fordítottam, arch-on valamaiért a kmail
függősége, gondoltam talán ettől megjavul.
> kdiagram
kdepim-addons-hoz kell
> kmail-account-wizard
Ez opcionális, de gondoltam jól jön.