[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 main ]

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2017. Jan. 22., V, 18:15:19 CET

Sun, 22 Jan 2017 17:59:52 +0100 -n
Páder Rezső <rezso at ubk.hu> írta:

> Most a kmbox hasalt el: az ub-ből létrejönne egy mbox-importer és egy
> mbox-importer-dev csomag is, viszont egyikhez sincs files fájl, plusz
> van külön mbox-impoter ub is.

Látom már, ez csak az én saram lesz. A következő történt.
A kmbox csomag hibás volt, javítottam, újrafordítottam, kitettem a
csomagot. Viszont a nem a helyi git tárolón végeztem a módosításokat,
csak oda másoltam a javított csomagokat. Azzal nem számoltam hogy pl a
kmbox ub-ből nem törlöm így az mbox-importer mappákat.

Lehet hogy van még ilyesmi, át is nézem.

Nem lehetne valahogy a tárolóban lévő ub-kből firssíteni? azok elvileg
biztosan jók, mert már a sikeres csomagoláskor jönnek létre.