[UBK users] Frissítés

buco at bucopapa.hu buco at bucopapa.hu
2017. Jan. 22., V, 11:51:15 CET

Tudhatnád, hogy nekem mindent pontosan le kell írni!  :)
Most sikerült a frissítés.De továbbra sem értem miért kell ezt nekem csinálni, ezt miért nem végzi el a synaptic?

Más!Az avahi már nem érdekel. Mivel nélküle nem tudok csatlakozni a hálózat gépeire így ha valami kell pendrive a másik géphez és azon áthozom erre.Hamarabb meg van mint a restart ki tudja hányszor.A hang viszont kezd nagyon bosszantó lenni. Ma reggel a 4. újraindítás után lett csak hang.