[UBK users] wifi3 ralink

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 18., Sze, 16:34:51 CET

> wicd-vel vagy nm-applet-től eltérő networkmanager frontend esetén a hiba
> nem jelentkezik.
Ha ismét kéznél lesz, akkor még játszadozom vele.
Nekem nem fontos, csak idegesítő.

Most a műholdvevő kártyás masinám mögött ülök RIA rendszert bootolva, a
kodi/vdr párost próbáltam ki.
Kipróbálás nélkül nem akartam a main tárolóba tenni az immár külső
ffmpeg -t használó kodi -t, melyet nem ezen a gépen gyártottam.
Szuperül megy, műholdas HD TV adóval próbáltam, meg rádiókkal.
Megy is ki az ubk1/main tárolóba, mert a csomag mérete csak 17 Mb, az
eddigi 22 Mb helyett és a korszerűbb külső ffmpeg -ts használja.