[UBK users] wifi hiba2

Török Árpád torokar at gmail.com
2017. Jan. 17., K, 09:23:43 CET

Elszántam magamat és egyszerűen töröltem az nm-applet-et. (Synaptic -
teljes eltávolítás).
Újraindítottam a gépet. A hibajelzés, hogy az ipw2200 nem képes
betölteni (reason: -2) megmaradt.

Konzolról (su-):

*ifconfig* -> nincs wifi-csatoló;
*insmod -r ipw2200*, majd *insmod ipw2200* -> bekapcsolódott a wifi-csatoló;
*ifconfig* -> látja;
*ifconfig wlp2s4 inet .... netmask .... broadcast ... up* majd
*wpa_supplicant -Dipw2200 -iwlp2s4 -c/etc/wpa_supplicant.conf* (az
utóbbit még tegnap megszerkesztettem) -> azt mondja Unsupported driver
'ipw2200'
Gondoltam teszek egy próbát és elindítom a webböngészőt - és csodák
csodájára, megy. Van kapcsolat. :)

Illetve :( Mi a franc van? Miért
1. Nem töltődik be rendesen a csatoló és kell újból betöltenem? - Talán
a kernel induláskor nem tölti be jókor?
2. Miért ad vissza hibát a wpa_supplicant, miközben mégis működik?
3. Az nm-applet miért nem veszi át az adatokat?

Valakinek ötlete?

Török