[UBK users] wifi2 hiba

Török Árpád torar at freemail.hu
2017. Jan. 16., H, 16:13:40 CET

Szóval sikerült nagy nehezen a wifi-t felismertetni.

Hibajelenség: nem látta a rendszer a hardvert, noha a driver ott volt és
telepítette is, viszont nem tudta rendesen betölteni. (UCLAIMED Reason:
-2 volt a hibajelzés)

Amit tettem:
- előbb a tárolóból, majd egy másik forrásból újra telepítettem a
/lib/firmware/ipw2200-bss.fw, az ipw2200-ibss.fw és az
ipw2200-sniffer.fw fájlokat. (Nem segített).
- kikapcsoltam a betöltött modulokat (rmmod ipw*, majd nem tudtam ismét
betölteni - insmod ipw2200 - nem ismerte fel a module-t, akárhogy is
neveztem el)
- újraindítás után modprobe -r ipw2200 - erre megjelent a wifi hardver
(ifconfig)

Ezzel eljutottam oda, ahonnan toccata indult: mn-applet: a kapcsolat
aktiválása meghiúsult.
Megnéztem, nem viszi át az nm-applet-nek megadott adatokat a
wifi-eszközre - ifconfig wlp2s4 üres.
Ha kézzel adom meg és utána indítom az nm-applet-ben a csatlakozást,
semmiit sem használ. Törli a beírt adatokat (ip, bdcast, netmask)

Az applet-et megkerülve megadtam a ifconfig, iwconfig és
wpa_supplicant-tal a szükséges adatokat mire azt iwconfig, hogy az
ipw2200 unsupported driver. Ezt nem értem.

Na itt most megállok egy kicsit.

Török