[UBK users] wifi hiba

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 15., V, 14:41:13 CET

> Szia!

> Maximum kíváncsiságból, de szerintem elég ha az általad készített és
> tutira jó (grat) csomagot kell feltölteni a tárolóba az ott lévő
> helyett.

> Erről van szó, ezek után minek is?
>
> Üdv.

Én nem vagyok vele elégedett teljesen, habár örömteli, hogy toccatanak
újra megy vele a wifije. De ez az egyetlen ami jobban működik benne,
amiről tudok.

1. Gány csomag a networkmanager, mert a verziószáma nem az, ami a
forrásának, ilyet nem illik felrakni a nyilvános ftp-re.
2. Gány csomag az nm-applet, mert a verziószáma szintén nem az, ami a
forrásának, ilyet nem illik felrakni a nyilvános ftp-re.

Ha visszafejlesztünk, akkor azzal a verziószámmal kellene belerakni a
tárolóba, ami valójában.

Ez nem megy egyszerűen, mert nincs teljes csomagkészlet helyi tükröm a
csomagkészítéshez, csak az ftp-n lévőből tudok dolgozni.
Tehát csakis így tudnám csinálni illendő módon:

1. Lefordítom az 1.2.2 forrásából az 1.2.2 networkmanagert és feltöltöm
a tárolóba, megvárom, hogy lefusson a szerveroldali csomagleírásokat
frissítő szkript, mert míg az 1.4.0 van az ftp-n a csomagkészítő
rendszer számára, akkor azzal a nagyobbal készítené.
2. Ha már a szerveroldali szkript eltávolította az 1.4.0 -t és felrakta
az 1.2.2 -t, akkor a szerveroldali nm-applet, cinnamon és
cinnamon-control-center csomagok egyből telepíthetetlenné válnak, mert
nekik 1.4.0  verziójú networkmanager kell, de az ftp-n már csak az elébb
feltöltött 1.2.2 az elérhető. Reménykedhetem, hogy ebben az átmeneti
állapotban senki nem akar nm-appletet és cinnamont telepíteni/frissíteni.
3. Ekkor el tudom készíteni az nm-appletből az 1.2.2 verziót, a
cinnamon-control-center és cinnamon csomagokat  megnövelt extrarelease
számmal és amint ezeket is fel kell raknom az ftp-re.

4. Ha minden lezajlott, akkor mindenkinek vissza kellne fejlesztenie a
már 1.4.0 -ra frissített networkmanager és nm-applet csomagjaikat, még
toccata -nak is.

Azt sem tudom, hogy a most letölthető isókon milyen networkmanager és
nm-applet csomagok vannak. Ha 1.4.0 , akkor ezekután az isókat is újra
kellne generáltatni és lecserélni az ftp-n lévőket az 1.2.2 -t
tartalmazókra.

Egyelőre tehát ott hagyom a most toccata -nál végre működő álruhás
csomagjaimat, ahol vannak.

Toccata!

Nem anyázik a cinnamon, vagy a cinnamon-control-center a networkmanager
miatt?
Mert csak ez a 2 csomag az, melynek verziószám szerint most 1.4.0 kell.
Ha nem, akkor még esetleg tényleg fel lehet tenni ezeket a fő tárolóba,
mégha izé nem is illő.