[UBK users] Válasz: Re: wifi hiba

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 14., Szo, 10:42:59 CET

> Nem tudok most fordítani, nem vagyok gépközelben. Azt viszont nem
> tudjuk, hogy az nm-applet látja-e a wifi hálózatokat csak nem
> kapcsolódik vagy már azt sem. Ha ez utóbbi, akkor az driver gond, ha
> az előbbi akkor beállítási hiba. Üdv.

Jó lenne tudni végre, hogy driver gond, vagy szoftver (networkmanager)?
Én az utóbbira gyanakszom. Ezért megcsinálom neki az új ruhába
öltöztetett régi networkmanagert.

Viszont, amit Árpád írt, az ugyancsak figyelemreméltó! No nem a baltás rész.
Ez ugyanis a parancssoros felélesztésről szól, amihez jókora szakértelem
is dukálna és Toccata még nem játszott végig!
Nos nálunk nics rfkill parancs, ellenben van systemd-rfkill.service,
aminek célját én nem ismerem.
Nyilván Toroka más rendszereken élesztette a wifit, ahol van ilyen parancs.
Az iwconfig parancs a wireless-tools nevű csomagunkban van.