[UBK users] wifi hiba

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 13., P, 14:39:16 CET

> Én az UHU 3-hoz készült csomagot raktam ki mert toccata-nak
> az kell.
> Nálam is ez a verzió megy a 3 alatt, én is downgrade-t csináltam
> anno, de már a fene sem emlékszik miért.
> Nem is fogom már frissíteni amíg lesz nálam UHU 3.
Én is UHU-3 -hoz patkoltam és oda raktam.

ftp://ftp.ubk.hu/pkg/3/main/networkmanager_1.4.0-1.2_i386.ubk.uhu

Én még UHU-2.2 -t is használok, hogy az esetleges gondokra reagálhassak,
az UHU-3 meg maradni is fog, mert a vaseszközeim ahhoz illenek, a RIA
már inkább újabbat igényelne, de még megy a masináimon. Nem megy a
távirányítóm az új rendszeren, valószínűleg nem is fog.
Az nvidia-GF210 is az utolsókat rúgja már szoftver támogatottság terén.
Nincs wifim, laptottyom, ssd-m, webkamerám, meg hasonló manapság már
szinte nélkülözhetetlen eszközeim. Csak buta telefonom van, nem okos.

A downgrade azért problémás, mert egy rakás csomag már újra lett
forgatva az 1.4.0 -al, a cinnamon ás a cinnamon-control-center biztosan
lekéredzkedik majd.
Tudom, te nem használsz Cinnamont, tehát ezt nem érzékeled. Ráadásul a
gnome is le fog majd kéredzkedni a synapticcal való visszafejlesztéskor,
ha meg a dpkg -val telepíti fel a visszafejlesztettet, akkor meg törött
csomagok lesznek neki. Ezek eltávolítása meg a grafikus alaprendszert a
gnome -t szedik le, tehát neki is mate -t kell majd használni és azt
feltelepíteni, amennyiben visszafejleszt.
Ezeket a töréseket csak úgy lehet kiküszöbölni, ha ftp tároló
függetlenül ezek a leendő töröttek újra lennének forgatva a
visszafejlesztett networkmanagerrel.

Még agyafúrt módon álruhába is lehetne bújtatni a visszafejlesztést, egy
networkmanager_1.4.0-2.1_i386.ubk.uhu néven lehetne csinálni egy
csomagot a régebbi forrásból , azt feltelepítve nem lennének törések.

Egyelőre bízom benne, hogy a patkolások eredményt hoznak.