[UBK users] wifi hiba

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 12., Cs, 11:09:18 CET

> Hali!

> Az rt2800 sorozatú driverek (usb, pci) 54 Mb/s sebességre képesek,
> azt nekem nem sikerült elérnem, hogy az rt2860 sorozat kerüljön
> betöltésre pedig az állítólag gyorsabb. :(
>
> Az én laposomban RT3592 chipset van, egy usb stickben pedig RT5572.
> Az rt2800pci illetve rt2800usb modullal működnek.
>
> Üdv.

Ha nem nem menne toccata -nak az rt2800pci modullal ...

Próbára megcsináltam neki az RT3290-wifi csomagot a Ralink eredeti
forrásából, melyet feltöltöttem az user tárolómba.
ftp://185.112.156.65/pkg/3/user/attus/rt3290-wifi_0.0-1.1_i386.ubk.uhu

Ez tartalmaz egy rt3290sta modult az UHU-3 kernele alá, meg egy
blacklist fájlt a /etc/modprobe.d alá.

#Wireless drivers conflicting with rt3290sta
blacklist rt2800pci
blacklist rt2x00pci

A firmware amúgyis fenn van.

A baj csak az, hogy ez a blacklist nem fog érvényesülni, mivel a
rendszer ramdiszkről indul (initrd), melyben ez nincs benne, csak a
ramdiszk újrageneráltatásával menne bele.
Viszont, ha amúgysem tölti be neki a rendszer az rt2800pci modult, akkor
ez tök mindegy.

Tehát ha nincs rt2800pci modul betöltve neki (lsmod), akkor kézzel meg
kell majd próbálnia a csomagom feltelepítése után betöltenie az rt32sta
modult.

"modprobe rt32sta"

Hátha elindul neki végre.