[UBK users] nss + p11-kit frissítés

Páder Rezső rezso at ubk.hu
2017. Jan. 3., K, 09:48:21 CET

Visszakerül az update-ca-certificates, és wrapperként megmarad az
update-ca-trust is.
Egyébként nem véletlen az update-ca-trust, valóban az Arch-tól lett
véve maga az ub módosítás is.
Most viszont visszateszem a debian megoldását az Arch megoldásával
ötvözve. Az Arch ugyanis túlbonyolítja, tök feleslegesen.
Szóval a debian ca-certificates forráscsomagjából bekerült az
update-ca-certificates, az UHU-s --root opcióval kiegészítve.
Szintén a debiantól van a .crt fájlokat elkészítő python script is.
Ezek egyelőre patchként vannak hozzáadva.
Viszont a .crt fájlok az nss forrásából készülnek közvetlenül, ahogy az
Arch csinálja.
Persze még az openssl-t is meg kell patkolni, mert rossz a konfigja,
rossz helyen keresi a certeket.

--
R.