[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 dev ]

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Feb. 13., H, 20:27:54 CET

> KDE

Megnéztem, érdekel a dolog, hogy milyen a dev cucc.
Egy 10 Gigás próba vinyóra feltettem egy mate -t, majd legyalultam a
mate -t és felraktam a plasma-t.
Ráfrissítettem mindent a dev tárolóból.

Sorolom az észlelt gondokat.

Elindul a plasma, de csak X alatt, wailand -on elhasal, ki kell lőni a
varázsbillentyűkkel elővarázsolt feleldatkezelőben.
A plasma rendszerbeállítója időnként, rapszódikusan megbogarasodott, de
újraindítható volt.
A breeze témát beállítva egyszer összeomlott feketeségre, ki kellett
lőnöm a starplasma -t a elővarázsolt feladatkezelőben. Újraindítva már
jó lett.
Az sddm-kcm téma csak egy fehérségként jelenik meg, használhatatlan, a
solarized, meg a témátlan jó.

LXQT

Feltettem, a panelen a gyorsindítón széthúzott szöveg van, vagy
széthúzott területen ikon. Nyögvenyelős az egész, de gyanítom, hogy csak
a régi qt -hez illő csomagok az okai ezeknek.